Är er Takeawaypizza bra?
- Vår Takeawaypizza är dålig i jämförelse med pizzan du äter på plats. Vi säljer dem för att kunna behålla samma personal året om . Ärligt svar :)
Måste jag boka pizza hos er?
- Du måste inte boka hos oss men ofta är det fullbokat och ibland är väntetiden lång så boka busenkelt på denna sidan innan ni kommer.
Vad betyder det när det står fullbokat på hemsidan?
- Står det att det är fullbokat på bokningssidan så betyder det att det är fullbokat och vi kan inte boka upp mer. Gäller både ta med och äta här. Det gäller inte sittplatser utan vår ugn har ej kapacitet för mer.
Men en pizza till kan ni väl trycka in om man kommer utan att ha bokat?
- Ja det kan vi om inte alla degar vi gjort för dagen är förbokade. I mån av tid vill säga. Är vi fullbokade betyder det att alla degar vi gjort för dagen redan bokats upp av andra gäster. Ger vi då en pizza till dig så betyder det att någon i slutet av kvällen som bokat blir utan pizza.
Men en take away kan ni väl göra ändå även om det är fullbokat?
- Nej alla degar är som sagt redan uppbokade. Vi gör både take away och äta här på samma deg.
Sparar ni bord för dropingäster?
- Nej då det är så oerhört enkelt att boka på nätet gör vi inte det då det underlättar för vår redan ansträngda personal.
Vi blir EN deg mer/mindre än vad vi bokat för, vad gör vi?
- Blir ni en deg mer eller mindre än vad ni har bokat så löser vi det på plats, ni behöver alltså inte göra någonting förutom att dyka upp på utsatt tid och nämna att ni blev en extra eller att någon fick förhinder.
Varför serverar ni inte kaffe?
- Låt oss klargöra att vi är skitdåliga på kaffe och därför serverar vi inte det. Vi räknar med att det är bra runt år 2025. Kanske låter skumt för dig men inte om du frågar världens bästa barista.
Ibland har Aron öppet sin kaffebar och då kan få kaffe där.
Jag är försenad till min bokade tid, vad häääännndddeeeerrrr?
- Det är lugnt så är det ibland och allt kommer lösa sig. Du behöver inte må dåligt även om du inte når oss per telefon, du kommer få dina pizzor men kanske med lite väntetid. Vi måste jobba in förlorade minuter.
Vi blir många färre än de vi bokat men får inte tag på er. Vad gör jag?
- Ingenting gör du. Försöka få tag på oss en gång räcker. Svarar vi inte får vi skylla oss själva. Skicka ett mail om du vet dagen innan och du behöver inte få ett svar tillbaka. Det är upp till oss att boka av.
Mailadress för detta är info@lillanapoli.se vi svarar inte på andra frågor än just detta.
Vad kostar era pizzor?
- Alla pizzor kostar 103kr/st även dessertpizzor. Detta för att det skall vara enkelt för dig när du betalar själv.
Kan jag ändra på er meny?
- Nej. Är det nåt du är allergisk mot så ta en annan pizza.
Har ni glutenfria pizzor eller alternativ?
- Det har vi, dock är den tyvärr inte lika bra som den vanliga degen. Detta gör att vi helst bara serverar pizza nr 5 och kanske pizza nummer 4 på glutenfri botten.
Kan vi sitta kvar efter er stängningstid?
- Yes. Ni kan sitta kvar både efter lunchens stängning och senare på kvällen. Ofta drar vi runt 11 eller halv 12 på kvällen så då får ni glida hem. På luncher stänger vi men det är alltid nån här så sitt kvar i lugn å ro.
Slica pizza å annat krångel?
- Nej