Är er Takeawaypizza bra?
-Vår Takeawaypizza är dålig i jämförelse med pizzan du äter på plats. Vi säljer dem för att kunna behålla samma personal året om då vår serveringsyta blir hälften så stor under vinterhalvåret. Ärligt svar:)

2: Måste jag boka pizza hos er?
-Du måste inte boka hos oss men ofta är det fullbokat och ibland är väntetiden lång så boka busenkelt på denna sidan innan ni kommer. 

3: Vad betyder det när det står fullbokat på hemsidan?
-Står det att det är fullbokat på bokningssidan så betyder det att det är fullbokat och vi kan inte boka upp mer. Gäller både ta med och äta här.

4: Men en pizza till kan ni väl trycka in om man kommer utan att ha bokat?
-Ja det kan vi om inte alla degar vi gjort för dagen är förbokade. I mån av tid vill säga. Är vi fullbokade betyder det att alla degar vi gjort för dagen redan bokats upp av andra gäster. Ger vi då en pizza till dig så betyder det att någon i slutet av kvällen som bokat blir utan pizza.

5. Men en take away kan ni väl göra ändå även om det är fullbokat?
-Nej alla degar är som sagt redan uppbokade. Vi gör både take away och äta här på samma deg.

6. Sparar ni bord för dropingäster?
-Nej då det är så oerhört enkelt att boka på nätet gör vi inte det då det underlättar för vår redan ansträngda personal.

7. Varför serverar ni bara kaffe på vardagsluncher?
- Låt oss klargöra att vi är skitdåliga på kaffe och kaffet vi serverar på vardagsluncher är skitdåligt och fruktansvärt. Vi serverar det då vi själva arbetat inom byggbranchen och dessa människor skall bara få sitt skitkaffe och vi har accepterat detta. På övriga tider när behovet inte är nödvändigt så vill vi servera kaffe först den dagen då det är topnotch. Vi räknar med att det är bra runt år 2025. Kanske låter skumt för dig men inte om du frågar världens bästa barista.

8. Jag är försenad till min bokade tid, vad häääännndddeeeerrrr?
-Det är lugnt så är det ibland och allt kommer lösa sig. Du behöver inte må dåligt även om du inte når oss per telefon, du kommer få dina pizzor men kanske med lite väntetid. Vi måste jobba in förlorade minuter.

9. Vi blir färre än de vi bokat men får inte tag på er. Vad gör jag?
Ingenting gör du. Försöka få tag på oss en gång räcker. Svarar vi inte får vi skylla oss själva. SKicka ett mail om du vet dagen innan och du behöver inte få ett svar tillbaka. Det är upp till oss att boka av.

10. Vad kostar era pizzor?
Alla pizzor kostar 90kr/st även dessertpizzor. Detta för att det skall vara enkelt för dig när du betalar själv. 

11. Kan jag ändra på er meny?
Ja fast om de verkar dåligt det du vill ändra vägrar vi. Vi missar även 9ggr av 10 när vi skall ändra på menyn då vi är som icke programerbara robotar när vi jobbar. Vi kan liksom inte pogramera om. För att kompensera för detta tar vi inget betalt för ändringar som går igenom.

12. Har ni glutenfria pizzor eller alternativ?
Tyvärr nej men ta gärna med en egen glutenfri botten så bakar vi den åt dig. Bteala bara för en halv pizza. Eller så tar du med dig vilken mat du vill, sallad eller vad som. Inte oss emot sålänge vi slipper sälja nåt vi inte står för.

13. Kan vi sitta kvar efter er stängningstid?
Yes. Ni kan sitta kvar både efter lunchens stängning och senare på kvällen. Ofta drar vi runt 11 eller halv 12 på kvällen så då får ni glida hem. På luncher stänger vi men det är alltid nån här så sitt kvar i lugn å ro.